poniedziałek, 18 czerwca 2012

Butelka.

J:-To jak Malik co oglądamy?
Z:-Mmm...Wziąłem ,,Przed Świtem''.
J:-Ale mielismy oglądac horror.
Z:-No tam sie bija i ta Bella...
J:-Dobrze, niech bedzie -prawie wybuchła smiechem widzac ze Malika na sama recenzje filmu przechpdza ciarki.Raczej on podczas całego ogladania zasłaniał oczy poduszka albo nieby przypadkowo wtulał sie w kremowa sukienke Julie.Skonczył sie film a własciwie meczrania jak pomyslał Zayn i do ciemnego pokoju wpdał Liam.
-Co robicie?-spytał Payne po czym Ju wstała z kanapy i rozciagajac sie po długim seansie odpowiedziała:
-Własnie skonczylismy ogladac 'horror'-usmiechneła sie do Zayn'a wywyołując przy tym na jego twarzy wielki oznak radosci.
-To co zbieramy ekipe i gramy w butelke nie?-do pokoju entuzjastycznie wbiegł Harry z jakimis butelkami w recce.
-A moze od razu mów ze masz ochote  na melanz? - Malik podniósł  sie z bezowej kanapy.
-Mam ochote na melanz.-oznajmił najspokojniej w swiecie Harry.
-A Niall?Nie wrócił jeszcze?-zapytała wchodzaca do pokoju Vicky.Własnie w tym momencie rozbrzmiał dzwiek smsa telefonu Julie.
-Od Niall'a.Pisze ze poznał niesamowita dziewczyne i wróci pózno albo wcale.-rozesmiała sie.
-No czyli jest nas...-Harry wycignał reke i kierujac palec na kazdego zaczał liczyc-5 razem ze mna 6!
-Ja chyba zrezygnuje-powiedziała Veronica wchodzac powoli na schody-boli mnie głowa połoze sie wczesniej.
-Ale wszystko w porzadku?-spytał zatroskany Hazza.
-Tak-usmiechneła sie-to tylko ból głowy.-Ver poszła do swojego pokoju z Harry'm a Ju,Zayn,Hazza,Liam i Vicky zostali w pokoju. Usiedli na dywanie i oczywiscie nie mieli czym grac wiec Harry 'musiał' wypic jedno piwo zeby mieli butelke.
-Ale gramy na usta i na przytulanie nie ma wyjatków.-Zayn popatrzył na Julie chcac by albo los albo siła przyciagania dała mu szanse i wypadło na niego i jego wybranke.Na razie było Liam i Vicktoria, Harry i Liam, teraz wypadło na Julie i Harr;ego....

___________________________________________________________________________________
Stawka to znowu 7 komentarzy. Przepraszam ze tak wykorzystuje ale to daje motywacje na dalsze działanie.:)

8 komentarzy:

  1. Dlaczego ja zawsze muszę być jak nie w kiblu to mnie głowa boli ! Ja pier... ole !! Kuźwa może mnie wcale nie boli ? Pytał się mnie ktoś ! Mam przyjść !! Natychmiast !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :):):):):) xo.xo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutko ;O ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Postacie:

  • Julie - miła blondynka, zielone oczy, studiuje w Londynie,kończy 5 kierunek, ma 20 lat, pomaga w schronisku dla zwierząt, kocha sport, zna 8 języków, pochodzi z Polski,jest nieśmiała, ma styl sportowy, jest Directionerką,jest ratownikiem na basanie miejskim,ulubiony kolor niebieski, ulubione danie kurczak i pizza, świetna figura, jest wysoka,świetnie gotuje,Ulubiony napój cytrynowy sprite, ulubiony kraj Chorwacja, mówia na nią ,,Ju"(czt.dżu.)
  • Reszta to One Direction. Chyba nie muszze przedstawiac.:) x x
  • Veronica; Ver kumpela Julie. Pomaga w schroniku dla zwierzat. Mieszka u rodziny w Londynie,Studiuje prawo i zarzadznie.Kocha koty.Ulubione danie: pierogi.Ulubiony kolor rózowy.Ulubiony napój: cola.Zawsze ma przy sobie Milkie Way'a.
  • Vicktoria; Vicki średniego wzrostu brunetka. Pomaga Julie w schronisku.Także pochodzi z Polski. Koczy 1 kierunek studiów. Zna 3 języki.Ulubiony kolor zielony. Ulubione danie sphagetti. Style dziewczeski.Próbuje sił jako modelka ale niezbyt jej to wychodzi.Wynajmuje mieszkanie z Julie.Zalety to szczerosc. Ulubiony napój fanta, Jest troche mniejszą directionerką od Ju,